RSS

kecil!!!!

07 Apr

salam uols!!!

dengan suara yg agak2 gedik di situ…

hurm dalam hidup korang kan korang rasa kecil????

maksud aku bukan pendek@short@kemetot atau sebagainya ye..

maksud aku yg tulus ikhlas kat sini ialah..

korang rasa ‘kecik’ a.k.a rendah diri berbanding org lain.

aku selalu la jugak rasa mcm tu lately…

yg paling latest bile aku dok kat KLCC

lalu kat depan butik salvatore,gucci,burberry

masa tu kan aku rasa rendah diri yg amat…

sambil tu pikir..

bila la aku boleh beli semua mende ni…

lagi skali pengalaman aku

aku rasa kecik sangat masa mula2 sambung study

im majoring in english lit ye

mula2 time sambung study tu kan

aku rasa,,,aku paling blur…paling tak pandai

semua perasaan ada…

then after dah study that course…

ok la….usaha tangga kejayaan

kalo usaha aku jumpa la tangga tu kan

itu la antara2 nye bila aku rasa ‘kecik’

korang penah rasa tak????

pada pendapat aku ye

almost everybody pernah rasa mcm tu

tapi jangan putus asa

jadikan mende tu sebagai satu motivasi

motivasi ye bukan roti basi

amik mende ni sebagai satu perkara yg boleh mendorong korang ke arah kejayaan

yang cemerlang,gemilang n terbilang ye…

mcm buat ucapan untuk pilihan raya plak dah

yang penting

dalam hidup ni

kita mesti enjoy

n bersyukur dengan setiap apa yg kita ada

make use of everthing we had

jangan nanti menyesal tak sudah bila dah tua..

belajar la selagi termampu…sebb ilmu kat dunia ni tak kan habis

n be nice to other people

because they will be nice to us also

kalo dia layan korang tak elok…tunggu je la balasan nye

i believe in karma n balasan Allah ok..

tak dapat kat sini

kat sana dapat la nt…

remember that always ok..

(this entry was a copy paste from my FB)

 
Leave a comment

Posted by on April 7, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
