RSS

NAK pegi ke tak????

08 Apr

hurm…..eh lupo pulak den…ASSALAMUALAIKUM…YUHUU

ni aku tengah dalam konflik ni….nak pegi ke tak…nak pegi ke tak…meh la aku cite ni..nak story sket …hurm…before JAPAN was hit by tsunami..my cousin and i planed to go to JAPAN for backpacking…mcm ayat karangan je kan wakakaka…tapi masa tu aku mcm dah was2 je nak pegi sebab kesian kat mak aku tinggal sorang2..ye la anak lepas ke jepun mak tak ikut ape kes seyh…tapi,just imigine aku berjalan2 kat bawah pokok2 sakura yg tengah blossom ni…mau nye tak aku menari para-para sakura kat situ..pastu Aaron Kwok datang join sekaki…mia ha ha ha…sambil gelak evil di situ…menangis la korang semua ke’jeles’an

.

pastu tibo2 yo JEPUN kena tsunami…so terus cancel g JEPUN ye la ada radiasi bagai tu tak kan la nak commit suicide plak serah diri kena radiation tu..makan taun eden kato kat ekau nak ngilang kan radiation tu haa…pastu,bagi aku plak macam Allah tu bg petunjuk je kat aku tak yah g Jepon…so fine la my cousin poon dah sah2 la cancel kan trip tu..

pastu…baru2 ni…baru minggu lepas je…my cousin yg sama jugak tu(kak g) ajak aku poie morocco,spain kat tempat tu semua bagai la…YA ALLAH…tu la tempat favourite aku yang aku idam2 sangat nak pegi…nak telompat2 dah aku bilo dengor…tapi BACKPACKING la which mean my mom cannot tag along…sebab nye…aku nak mak aku selesa…nak die tido hotel besau2 je…keselesaan tu penting ye untuk aku berikan pada my mum..i love u mummy..lagi satu sebb mak aku ni ada migrain sian dia…

ni gambar istana al-hambra

pastu mak aku tak penah pi langkawi lagi…die selalu cakap tak poie langkawi…sian je aku dengar…nak pi langkawi tu mau nye bnyak belanja tu…mana lagi periuk belanga pinggan mangkuk cokelat lagi nak beli nye…tu la lagi poning jadi nye…so right now i am on dilemma sama ada nak poie ko idak ni haa..

dan akhir nye aku dapat satu penyelesaian..kalau aku dah bawak mak aku pi langkawi baru aku akan ikut that spain/morocco 2012 trip…kalo tak ko duduk je la senyap2 kat mesia ni ye..

btw guys…don’t forget to PRAY FOR JAPAN

ustazah aku salalu cakap kite sesama manusia ni kena saling mendoakan…apetah lagi bila di timpa bencana n musibah.

(pic courtesy of google)

 
Leave a comment

Posted by on April 8, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
