RSS

SORRY EK!!

18 Apr

hahahah

sebenor nye kan aku ada mende nak bgtau ni…gambo2 rendang itam mak aku tu tak dapat diupload ye…kerana die tak buat poon….sebab hari Jumaat lepas one of my nenek saudara Passed away…so my mom n all of my makciks…pegi la sana untuk menziarahi…so tak buat la rendang itam

hari sabtu plak mak aku pi balik kg tngok Wan Tam aku….die pi balik ngan my Mak long,Pak ngah’s family and dia la of course.pastu hari ahad die pi balik kg lagi satu …sebab nak pi jengjalan kat pasar minggu…

Tensen aku…semua tu aku tak ikut ye….sebab nye…hari jumaat confirm2 la aku keje…hari sabtu ada piano lesson ngan MYENGLISHTUTOR class lagi ….hari ahad mak aku tak bg ikut…sebab die kata tak muat keta….

mak aku busy mengalah kan YB lagi…minggu depan dia nak poie facial ngan TUPPERWARE party dia lagi…ape cer ni mak…ni dah terbalik dah ni…patut nye anak yg selalu kuar umah ni tak puas hati ni…wa ka ka ka….dunia2…why..takpe la aku puasa KL sekarang ni…tapi by early of May…got to go to UPM Serdang…nak uruskan PTPTN aku…hadoi..aku pikirkan nak pegi tu dah jadi satu keje…tension ye….tapi takpe…stay positive….

 
Leave a comment

Posted by on April 18, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
