RSS

MEROKOK DALAM JAMBAN

26 Apr

HAI PEEPS….

mcm propa je kan tajuk entry ni kan…no3….mula la tu pikir bukan2…hahahah…aku tak merokok la….aku sengaja je tulis entry ni because i use to work at bengkel@pusat servis kan…so ramai la mekanik2 yang merokok….serius tension ko….bile ko masuk je tandas kan…confirm bau rokok…dari zaman muda belia aku kat skolah lagi dah…aku slalu perati kan…budak laki suka sangat merokok kat jamban….

kalo kat skol tu…aku boleh terima la….ko takut kena tangkap ngan cikgu kan…ni dah tua2 poon suka sangat merokok dalam jamban…bila aku tanye dieorg kata buat halau nyamuk…WTF je alasan dia kan….rasa nak sekeh berjuta kali je…serius ko…dieorg tak pikir ke…dalam jamban tu…punye la banyak virus serta2 bakteria2 seperti e-coli berserta sahabat2 nye….korang sebut betol2 ye nama tu…kang tak pasal2 plak korang cakap aku ni otak  biru la kuning la….mcm2 la kan….

serius…e-coli tu penyebab taun kalo tak silap aku…ko bayang kan…perokok2 jamban ni kan…isap rokok…isap nikotin2 n bahan2 berbahaya dalam rokok dieorg tu berserta ngan virus2 tu….

sumpah aku benci perokok…sebab terdapat sesetengah tu yang kalo die isap rokok tu kan…die hembus2 kat muka kite….Ya Allah…rasa nak sepak je….selalu nye org yang macam tu…akan di sound secara tulus ikhlas oleh aku…ayat yang selalu aku guna “kalo nak mati…mati la sorang2…tak yah la libat kan org lain”….betol…kalo tak caya pegi tanye semua org….secondary smoker lagi cepat mati tau dari smoker….sebab tu la perokok ni tak mati2 org keliling die yang mati dulu…kesian org sekeliling die yang tak bersalah…ye la…org tu beriya la jaga kesihatan…jg makan bagai…bersenam…makan olive oil semua bagai…organic food lagi…tapi mati cepat gak sebab by chance selalu hidu asap rokok org lain…WTH…dunia ni memg tak adil…pastu kan…perokok2 ni…especially yang dah lanjut usia ni kan….kalo kite tutup hidung kite…die buat2 tak paham je…buat muka selamba je…serius annoying ko….

at this moment kan…korang2 yang merokok yang accidentally bace entry ni…mesti menyumpah dalam hati kan…pastu siap cakap lagi dalam hati…”eh…pempuan ni…dapat laki merokok baru tau”…kan…kan…..FYI my laki not smoking ye,,,,and i am indeed really proud of him…

nak merokok boleh…tapi secara berhemah la…seriously…dalam hidup aku…aku dah jumpa dua manusia yang merokok…but they respect me as their friend…setiap kali dieorg nak merokok they will ask people around them…sama ada kiteorg kisah tak dioerg merokok…kalo we do mind….dieorg akan kuar dari that room…and smoke kat luar…ni jangan la korang hembus2 asap tu kat muka org lain…ko nak jampi dieorg ke???come on la….be nice to other…respect them…they will respect u back tak kira la u guys smoke or not..

btw that dua manusia tu…are my best friend adzim san and c’cit…

hehehe…xoxo..

 
1 Comment

Posted by on April 26, 2011 in Uncategorized

 

One response to “MEROKOK DALAM JAMBAN

  1. itcroxymasjakarta

    April 26, 2011 at 7:25 PM

    http://itcroxymasjakarta.wordpress.com/

    I cry everyday, inhale the damn smoke….

     

Leave a Reply

 
