RSS

PROFESIONAL DISHWASHER

05 May

yuhuuuu

how are u guys…mesti kinda weird kan this title…hehehehe…sekarang ni…i am in a very long vacation…..just dok umah je….but aku tak buat taik mata tau…i’m proud of myself sebab tak membuta je…tapi…jeng2 aku buat keje umah la…lawak poon ada…bangun pagi kemas umah…sapu sampah…mengepel…mengepel tu mengemop la….ape da korang ni…

yang paling bahagia mak aku la…dia dok goyang kaki je…dah aku ada jadi bibik die…hehehe…sometimes aku even jawab bile mak aku panggil…baik mbak…die gelak je…

tapi dalam banyak2 keje tu…

aku paling suka keje membasuh pinggan…sebagai keterer yang tengah dalam proses nak naik…mak aku sangat2 memerlukan profesional dishwasher….so aku melantik diri aku untuk menjadi profesional dishwasher for my mum catering business…best ko basuh pinggan…best giler…wei..aku ikhlas ni…serius la….ada kepuasan di situ ye kengkawan…especially korang tengok sinki korang tu jadi bersih…pastu punye la aku pro wa cakap sama lu…sebab aku akan tapis semua leftover tu…so that…my sinki tak kan tersumbat….sebab kalo tersumbat…mesti mak aku rapping kat aku…..pastu…aku jugak yang kena bg dia tak tersumbat balik…masa tu…terseksa giler ko….rasa nak bako je sinki tu….

i am indeed enjoying myself right now…soon imi’s business will be open….best nye….so watch up yer….

 
Leave a comment

Posted by on May 5, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
