RSS

PENAH RASA TAK????

11 Aug

title ntah hape2 kan…hehehhe…suke hati la…blog aku kan…

tak ada la…kat sini aku just nak berkongsi rasa je…ayat mcm touching dowh…cite die macm ni…korang penah rasa putus asa tak dalam hidup???

aku bukak story pasal mende ni bukan sebb pe…sebb aku selalu rasa mcm tu lately….aku rasa mcm tak terurus…tension…putus asa…boring dengan idup aku…aku poon pelik…ke mana ilang nye semangat aku dan sikap positif aku poon aku tak tau…why2….WHY ME….

hahhaha….cam siot je kan…

aku banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak sangat keje…ko tengok ada dah kuasa kan berapa banyak tu…banyak giler la ko…sampai nak pecah otak seyh….then aku merupakan org yg sangt2 malas…WHAT THE F### je kan statement…seroiusly aku banyak keje…beban kje aku makin bertambah….aku keje 5 hari seminggu…hari sabtu aku akan mengajar di tiga kelas….1 kelas math n 2 kelas BI…kelas Bi tu aku boleh terima….tapi math tu….wakakakaka…mcm  hampeh je….bukan pe…aku memg semua exam math aku dapat A1…ko jgn memain la…aku sorg je makhluk tuhan atas muka bumi ni yg dapat buat mcm tu tau….seumur idup time form 4 n form 5 tak penah dapt B poon math….Cacing je memanjang…sekali2 SPM A1 tu ko….terduduk cikgu Math yg penah menghina serta memperlekeh2 kan aku dulu…mihahaha….

ok sambung balik…sorry menyimpang jap tadi…bayang kan…so saturday aku memg fully book…hari ahad plak aku akan naik bus balik dari KG aku ke KL…penat dowh…after dah sampai je Kl….turun je dari bus….aku diserbu peminat….aku terus g kelas PJJ aku…..so bila aku rest??bile aku pegi dating???bila aku dapat membuta di siang hari??lu pikir la sendiri….

payah kan idup aku,,,,asyik kerjanya mengumpul harta kekayaan sahaja….tapi serius ko…aku tak rasa aku kaya…pokai kering dowh….down giler….tapi alhamdulillah aku pernah la satu ketika dahulu mampu untuk membeli ape sahaja aku nak….masa aku dok kat KG dulu la,,,,walaupon datang KL everyweek aku tetap boleh shopping sakan giler…yakni masa aku kerja kat KG aku dulu….

i think i deserve a break….i deserve a holiday…but duit nan-ado…sabau je la….so….aku akan gigih kan diri aku untuk ke MATTA FAIR bebulan pose ni ye…on 12-14 august ni….hahahha….mesti korang cakap….motip je ko kan…sebenarnya ko nak cite pasal nak pegi bercuti kan….tak la aku serius ni guys….tak ada niat yg  tersembunyi poon….kalo aku pegi vacation poon lambat lagi…mau makan tauN ko….ye la mana aku nak campak keje2 aku n study aku ni ko?? ce citer ce citer….

tapi as a normal human being…it is normal for me to feel a lil bit down sometimes…i just need to cheer up,smile and keep my head held high ok…..cakap GIRL POWER…..aper barang der putus2 asa ni…CHAIYOK2…..wish me luck ok for my exam…=) =(

 
Leave a comment

Posted by on August 11, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
