RSS

PALING BEST DI DUNIA

17 Aug

aku nak cite pasal makan…..aku penah makan kat satu kedai@restauran ni….die menghidangkan middle east punye menu…..hari tu aku makan nasi arab  ayam ye…aku tak mau la amik mutton sebb mahal seyh…sian kat org yg belanja aku tu….pastu amik kuzi daging skali…korang tau tak….itu la makanan yg paling sedap penah aku rasa…serius ko…aku tak memain….especially kuzi daging dia….bila aku makan kan…Ya Allah sedap nye yang teramat2 sangt….bukan sebb org belanja ye…mende tu jadi sedap…tapi memg sedap….tu memg kuzi ayam terbaek di dunia…aku tak tipu…seriously…tapi kalo korang tengok rupa kedai tu kan…memang tak semenggah….korang will never expect will got a very delicious meal kat situ…….i going back to that kedai of course…..sooonnnn…tunggu,,,

 
Leave a comment

Posted by on August 17, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
