RSS

tak guna poon otak

17 Aug

pada satu hari ada seekor kancil…..hahaha

tak ada kena mengena poon ngan entry ni….aku nak cite ni….hari jumaat sampai ahad yg lepas aku exam…tapi….hari jumaat ngan sabtu tu…aku jawab tanpa guna otak….aku main jawab ngan bantai je….biaq pi la….mcm air je mengalir aku punye dakwat pen..aku main bantai je tulis ape ada dalam kepala otak aku…seriously aku tak ada semangat langsung nak jawab exam…..banyak masalah dunia la aku ni…tak tenang n tenteram…..lagi satu…aku tak cuak langsung kalo aku fail…sebb memg tak leh buat gapo2….pahtu maybe lagi satu sebab aku tak risau langsung pasal gagal ke ape ke…sebb aku yg bayar yuran study aku sendiri…so chill je la…gagal aku tanggung…lulus poon aku maintain je….buat muka tak dak perasaan jek….aku berada dalam mode yg sangt2 stress….tapi i try to hide it from everyone around me….tension kan…bile kite tak boleh nak cerita kat sape2 problem kite…pastu yg lagi tak best nye…bile kite sendiri tak tau…ape sebenor nye dah jadi ngan kite…ape sebenor nye problem kite…

have it ever happen to u guys???

 
Leave a comment

Posted by on August 17, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
