RSS

NAK pegi!!!!

13 Oct

minions….whats up guys….

today…aku ada mood nak berblog because, aku dah bosan aku dah bosan aku dah bosannnnn perlu perubahan…hahahah…motip tetiba nyanyi lagu amy search…gile budak ni….tapi seriously aku bosan…sebb boss aku tak ada….jgn sentap ye nokk…boss mak tak ada hari ni….so aku akan bersenang lenang berlenggang perut ye hari ni….

Sebenornye …aku nak cite pasal aku teringin n pi Big Bad Wolf punye pameran buku tu kat MAEPS Serdang…sedih doh down giler tak dapat pegi…sebab aku tengah kering kontang tahap tin kosong…bukan takat kosong je tin tu…tin kosong karat tahap tak leh redeem kat tempt recycle poon….kalo tak dapat la gak seposen dua…..

aku nak pi….nak tambah koleksi buku….like seriously…WTH je…nape la buat time aku tngh kering…time aku kaya raya tak ada plak korang nak buat…korang saje je kan…nak buat aku jeles…sedih…hahahaha…tapi2…..ada org dah janji nak bawak aku on the last day of that exhibition…we’ll see sama ada aku akan berjaya pegi ke tak….

kalo aku berjaya pegi…nengok la plak aku berjaya beli ape2 ke tak…kite tinggu dan lihat je la….whyyyy…whyyyy me….tension…tapi aku gak nak promote kat korang jgn lupe g exhibition tu tau…like seriously ko akan jadi gile n insane time23 tu gak sebb banyk gile books kat situ,,,,n yg peting murah as low as rm8 ok…n buku2 hardcover mamat jamie oliver tu poon takat2 20 ke 25 inggit je kat situ….murah kan….so pi na jgn tak pi…search je kat fb tu big bad wolf book…jumpe la nt fb die n gambo2 yg akan menaikkan darah n meter kejelesan bg org2 yg tak dapat pegi ke situ…

 
Leave a comment

Posted by on October 13, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
