RSS

lopak WHAT???

10 Nov

korang tau tak lopak tu ape???

hahahahaha….lawak je kan…sebenar nye pagi ni tetiba je aku teringat pasal lopak ni….masa aku skolah kecik2 dulu….lopak@lopak pensil…maksud die bekas pensil la…..

lawak seyh seriously….nak tau sebb pe…time tadika, skolah rendah panggil lopak pensil…ye la time tu poon skolah aku dalam kategori luar bandar ok…tapi skolah bestari luar bandar la…heheheh…nak gak sebut tu….pe salah nye der skali skala aku membangga pasal skolah lama aku….pastu bile masuk skolah menengah…terus tak panggil lopak pensil…terus tukar jadi bekas pensil…lawak kot….bukan sebb malu or what…tapi ntah la nak kata hipokrit tak gak…sebb automatically bila kite bergaul dengan org yang tak guna bahasa2 negeri ni…terus kite akan terikut sama…bukan nak culture shock or what tapi tu kenyataan…

n sebagai seorg pelajar yg macho n cool kat skolah aku dulu…lopak pensil aku tak nak kalah ye….start dari tadika….lopak pensil yang popular time tu ialah…sat2 aku upload gambar sat…

ko nampak tak yang kat atas ni….ha mcm ni la lopak pensil yang popular satu ketika dulu….yang terkeluar tu tempat pengasah selalu nye…lawak je kot…kalo dulu nak asah pensil…ko asah je la…tapi kalo dah payah sangat…ha…ko pusing la ngan lopak2 tu skali…aku poon tak tau la mcm mane aku boleh jadi manusia yang rajin amat,…nak asah pensil pi pusing satu pensil box tu…rasa mcm bangang poon ada kot…bile di pikir2 kan balik…yg tempat kecik tu tempat letak pemadam….susun pensil pembaris pemadam semua lawa2 je dalam lopak ni….pastu kalo dalam tu ada lagi banyak tingkat…lagi bangga…terkembang terkencut hidung membangga kat skolah…ye la ko paling canggih senah…mau tak bangga…

pastu dulu kfc ada buat maianan…lopak pensil…diesebabkan aku obses ngan kucing aku…masa lebih kurang darjah 6 aku tukar lopak pensil aku pada yg mcm nih plak

see….cantik kan…walaupoon gambo ni gambo pande…korang bayangkan n tukar jadi kucing ye….heheheh….masa tu…glamer gak la…aku antara org terawal yang pakai lopak mcm ni…heheheh….gerek seyh….

pastu bile masuk skolah menengah…aku tetap mengekalkan tahap ke’cool’ an yang melampau….aku ingat masa secondary ni….memg banyak la barang nak bawak dalam pencil case….aku start pakai lopak mcm ni ha

kirenye mcm nak jadi sopan santun dan ayu gitu la…tapi aku tetap amik kaler yang agak maskulin la…ijau…ijau maskulin ke…wakakakakaka…hehehe….tak ada la…tapi bile lelama…aku tukor lagi lopak pensil aku pakai emily punya lopak…masa tu aku sorg je kat skol tu pakai lopak tu….kat lopak tu siap ada tulis lagi…i am a troublemaker…hehehehehe…kena puji ngan lopak tu jgn cakap la…dah habis dah terkembang terkencut semua bagai….

gambo lopak yg emily tu tak ada la plak…dah terkorban la lopak tu….then tak lama lepas tu aku tukar lagi lopak….quicksilver punye lopak…punye la cun tahap gaban lopak tu…plus besar gile kot….tapi aku dengan yakin n muka konfiden tak henget je bawak lopak pensil tu pi skolah…ada aku kisah….kalo ada mata2 yang memandang sisnis tu…selamba je aku jeling n pandang sebelah mata je…siap cakap lagi dalam hati aku yang suci murni ni…kau ada????

hahhaha…banyak lopak pensil aku time skol rupe nye….sampai kopak maka pak aku….sib baik tak kena sepak… sebb asyik mintak lopak…

kuikuikui

 
3 Comments

Posted by on November 10, 2011 in Uncategorized

 

3 responses to “lopak WHAT???

  1. Anonymous

    November 12, 2012 at 3:20 PM

    ade la pencil box nie dlu…..

     
  2. Anonymous

    January 28, 2013 at 9:27 PM

    sy pun ade….

     
    • fatinsyuhaida

      January 31, 2013 at 1:39 AM

      kan…memg popular pencil box ni tak dolu2

       

Leave a Reply

 
