RSS

‘Listen’ sila sebut sebanyak lapan kali

20 Jan

minions dah tengok dah viral video rite now…dengar, dengar dengar….aku tau korang pantas tuntas dan cekap KAN….

for me la…the lowest point of that women in that video…yg mendendangkan perkataan dengar…I can’t even remember her name la…is when…if I’m not mistaken she mention bout degree and o-level…that is the lowest point that u can sink babe as a lecturer…at that part…my reaction…was like…what the fuck is she talking about…

n then aku memg pantang bout the way die malu kan org, maybe to her as an OLDER person in that soal jawab between her and that young girl, that girl should not talk to her like that…but die boleh plak buat mcm tu? SEE…nampak tak…dalam hal ni..ko sebagai org yg OLDER n katanye WISER kena cool babe…cool…kena Chill…so that u dont look ridiculous, nak buat mcm mane budak tu baru nak naik, die bersemangat nak nytakan hujah die, ko tengok stail die poon ko tau yg cara die cakap tu as an art of speech, die nak naik kan semangt dewan n nak tegaskan hujah, u can see where she pin point the fact and figure, as a debater aku tau hokey…tak baik malu kan org mcm tu,bukan caranya nak mengajar org, kita mengajar melalui hikmah, melalui contoh tauladan yang baik, kata-kata n perbuatan yang positif

and then aku bengang jugak bila die cakap pasal bagi kucing makan, sepak tulang ayam…..hoi…..aku kalo jumpa kucing kat gerai makan…aku sanggup g beli ikan goreng bagi makan kat kucing aku..n kucing kucing yg datang kat umah aku aku bg makan blackwood ye…pada sape2 yg sepak tulang ayam kat kucing yg tak tau blackwood tu ape sila google ye…..suka hati ko je nak cakap pasl kucing…memg aku sentap la kan….

so guys dont buat ni as a habit ok, tegur org elok, marah org pun elok2,semua org ada maruah, buat nye korang buat mcm tu kat org, kalo tak kena kat korang, kena kat family members korang mcm mane, ape yg korang rasa,sentap kan….STAY POSITIVE GUYS, ALLAH is ALWAYS by OUR SIDE

 
Leave a comment

Posted by on January 20, 2013 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
