RSS

Saya bersyukur ada dia…

27 Jan

hurm…today i just want to talk bout my heartrob…the reason being is …sebb anniversary kite org dah lepas…but dua2 terlupa…caya la…aku ingat a day after…die pon sama gelak nak cover la tu…sib baik aku yg sedor dulu even a day after…aku menang la tanda nye

seriously i’m writing this just to said that i’m glad to have him by my side, eventhough secara lahiriah nye, die teramat lah busy mengalahkan perdana menteri..korang nampak tak ni aku buat face palm sambil mengeleng kepala, punya la untuk menambahkan unsur2 extreme dan hiperbola nya tahap kebusy’an dia ni

I’m writing this because aku tau aku selalu gaduh ngan die, well biasa la human being we never appreciate something yg kita ada.dah 3 tahun im with him, dalam tiga taun ni berjuta kali gak la aku gadoh pastu clash ngan die….hahhaah…ada yg die mintak putus, ada yg aku mintak putus, masing2 keras kepala tak nak kalah, funny dowh, sampai ada kawan aku siap betting lagi berapa lama akan putus, wakakakak…selalu kejap je kadang2 tak makan sejam pon…

childish kan aku ngan die, masing2 dah 24 tapi perangai haram…sebenarya kan seriusly aku tak tau la nape die boleh suka kat aku, aku punye heartrob ni ada satu masalah sejak die couple ngan aku ni, maybe aku jugak kot mengalakkan insan2 disekeliling aku untuk berdaya saing dan yakin pada diri sendiri…lantas menyebabkan die ni perasan hensem…hadoi….mulut die sendiri yg cakap tu…aku naik pening dah…walaupun aku tau die ada sket la iras tom cruise…yg aku naik pening tu sebb hadoi…ada plak perempuan2 ni yg secara terang terangan ni memuji die ensem…menyirap darah eden ni ha…tensen mak nok…siap ada yg nak buat menantu lagi..tersedak aku…korang nampak tak kat sini aku telah memuji keenseman die secara tak langsung n korang tak perasan pon kan kan…tak obvious pon kan(nak nunjuk pakwe mak ensem, ko hade?mampoo?)…korang nampak permainan nye di sini…

but i know dia setia…InsyaAllah…sebb lagi satu aku yakin die setia…sebb tak ada org boleh keep up dengan jadual gila kiteorg…die alhamdulillah seorg yg berkerjaya and at the same time pursuing his study untuk master(aku jeles n bengang)…aku plak working n part time study..die akan ada kelas every eve coz dia amik exec mode kat UITM, aku plak every weekend at UPM, so in other words, kiteorg dont have time for each other.kelas gitu jah, kan senang mak pilih pandai kan…yg tak ada masa pandang pempuan lain gitu.

in these three years, i have learn a lot, antara nye BERSABAR….believe it or not perkataan favourite boipren aku ni, SABAR, naik lemak gak la aku dengar,i ve learnt to manage my self by not becoming clinged gepren hokey…no no no its not my type hokey…another thing it aku belajar cari salah diri sendiri dulu sebelum salah kan others,learn how to change urself first before u can change others…like a lot kan that i learnt from this relationship…cam dia ada buat kelas tutorial plak bagi kat aku kan….

i just hoping and pray to Allah that this relationship will last to the end, until sah and death do us apart, and Allah jauh kan kiteorg daripada perkara2 yang melalaikan dan perkara2 yang tak elok.I hope that this relationship will stay strong till the end, lagi satu aku bersyukur dapt die yg sangat2 bertanggungjawab,I hope that he keep it that way, I will always love u the way u are, just promise me we will strive harder to become a better person and get blessing from both our family and of course the most important from ALLAH.

P/s- dia tu tengah vacation with his family kat P.D. (waaaaaaaaaaaaaa, tinggalkan aku)

 
4 Comments

Posted by on January 27, 2013 in Uncategorized

 

4 responses to “Saya bersyukur ada dia…

  1. Anonymous

    January 28, 2013 at 9:10 PM

    i love u…….

     
  2. Anonymous

    January 28, 2013 at 9:11 PM

    so sweet……..

     
    • fatinsyuhaida

      January 28, 2013 at 10:45 PM

      ni tak lain tuan punye badan yg kena puji dalam entry ni yg komen la ni..Yess Mr.MFH, how can i help u?

       
  3. Anonymous

    January 29, 2013 at 8:11 AM

    romantik la citer awk nie…. hehehehehhe

     

Leave a Reply

 
