RSS

DVD’ing…

29 Jan

I love DVD’ing …seriously got a stack of DVD in my room….sampi dah jadi pelanggan setia kedai DVD…tahap kamceng gile ngan tokey tokan n boleh tukar DVD just sebb aku tak suka jalan cerita die…terrt tak…aku cakap ni sambil angkat2 kening…tolong bayang kan ok, imagine guys, use ur creativity…motive nak paksa org imagine

seriously guys…i love DVD’ing…to the max…with all my heart…to the fullest…nampak tak perbendaharaan kata yg aku gunakan untuk membuktikan betapa suka nya aku dalam menonton DVD…well sebb aku suka tengok DVD ni sebb aku tak suka tunggu lama2 la kalo tengok dalam TV…seriously bosan ko…lama gile nak abis tengok satu season tu…rasa cam hopeless gile…sebb korang tak leh fast forward kalo tunggu each episode kat TV…kadang2 tu kan sampai tahap kalo aku tengok TV…aku akan siap cakap lagi kat sape2 yang pegang remote…cuba fast forward…..lantas akan kedengaran la suara2 halus memerli aku…woiii, ni bukan DVD…gelak segan je time tu yg mempu aku lakukan kerana diri ini baru tersedar…betapa ngek nye aku pi cakap cmtu awat…kang hang dah dapat sebijik..

diatas tahap obsesi yang tinggi terhadap aktiviti menonton DVD, kadang2 tu aku sampai tahap tak kuar bilik…bila aku balik kg on weekend sampai tahap pukul 12 malam baru aku kuar bilik n start cari mana mak aku ni….time tu aku tengok mak aku dah tidoq…tapi aku tak gerak la mummeh aku,sebab kang tak pasal2 je aku dapat hadiah complimentary..sengkeh free dari mak aku…n also kadang2 tu berlaku gak kejadian….pelakon yg dalam DVD tu yang tengok aku…persis seperti aku ni pelakon popular plak…sebab aku dah tertidoq tunggu depa tak siap2 lagi berlakon nya…..pagi bsok aku dapat la sedebik…bnyk duit hang bayar letrik…dok on TV sampi pagi…tb yg tengok hang bukan hang yang tengok tb…time tu mak aku hulur bil letrik ko paham2 la kan nak pi bayau…ko nampak tak permainan mak aku ie situ…die menggunakan kelemahan aku yang sangat gerun dengan skill die merapping….

sebenarnya kan aku tulis entry ni just nak cakap aku might going to make some review on which and what tv series yang aku follow la ni…ye aku tau…korang skrang ni akan cakap…ye la tu ko…nak review buku poon makan taun….ni nak review DVD plak mau bejanggut korang tunggu kan…takpe2 korang cakap la camtu aku pi report kat mak aku…

situation * report pada mak*

aku: mak tengok dieorg tu mak cakap org camtu

mak:dah ko memg mcm tu, malas, update blog malas, ****tut***kemas bilik*****, Kemas Umah malas,**tut****almari ko***tut***,pinggan kat dapur tu*tut****

korang nampak situation kat atas tu, sampai aku kena sensor ape yng mak aku cakap, so ok fine aku tak report

ok guys i just want to say appreciate it guys…korang sudi baca blog aku…this is the place for me to lash out opinion n my craziness….aku pon not sure if this blog ada or not org yang baca…tapi aku still akan buat gak DVD review tu..lambat atau cepat tu tak leh janji..sebb that’s me…hidup tak selalunye indah korang…jahat tak aku…miahahahahahah…evil laugh

p/s-tiap2 bulan I will provide a sum of money for households n my mum, the thought of doing that give satisfaction to me, let alone i’m actually doing it guys, so guys jgn lupa balas jasa parents…dieorg tak mintak but it is part of your responsibility, sama gak mcm time korang kecik, korang tak mintak dieorg jaga korang kan,tapi dieorg jaga gak

 
Leave a comment

Posted by on January 29, 2013 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
