RSS

Setia Hujung Nyawa…..Stress aku!!!

31 Jan

aku baru je selesai menonton drama setia hujung nyawa…baru je sebentar tadi…stress aku tengok cite tu sebab die bersambung…i believe perasaan korang pon mcm ni kan bila tengok drama…seriously…tensen stress semua perasaan ada kan

ok2…let me begin with a story…well in my family there is all sort of characters…ada yg suka tangok cite melayu, cite omputih…cite tamil n hindustan pun ada

as for me i love to watch cite tamil, omputih n melayu, hindustan tu boleh la sket2….as for others in this family…they are so interested into watching drama2 industan yg dekat Zee chanel tu…aku layan gak la kadang2..sebab dah terpaksa…tak kan la aku nak buat aktiviti tarik2 rambut rebut remote plak..soooooooooooooooo….aku tak tau sama ada korang tngok cite kat chanel zee tu or not..but why dont after this u guys give it a try…

ok…yg pasal drama hindustan ni…sebab episod die setengah jam je setiap satu drama…tapi dalam sehari tu tak banyak pon update yg ko dpt…sebb…pengarah kat sana…dieorg ni banyak gile main zoom…zoom in…zoom out…dari pelbagai sudut ye dieorg zoom muka pelakon tu…kadang2 aku agak menyirap gak la…mana tak nye…nak story pasal mende yg tak la gempak sangat tapi zoom ni bukan main….n then ko tau tak ada satu drama ni…aku rasa dah dua tahun lebih nak dekat 3 tahun dah dia tayang…still tak abis2 lagi…ok another thing is yg ni aku refer generally to malay,industan dramas n yg sewaktu dgn nya…..ko tau tak bila watak baik kan mesti yg baik tahap innocent giler…tahap yg tak logik korang tau tak…tak kira la watak jahat tu@antogonis tu buat mcm mane kat watak baik @ protogonis ni….yg watak baik ni mesti cakap….takpe…bukan salah die…takpe saya redho….waktu tu aku leh bayang kan korang mesti nak buat mcm ni kan

23

 

 

 

 

 

dialog korang time ni: WTF…kuang ajau…s**l…Hadoi….eeee geramnya aku..dia ni..(kan kan kan)

betul tak? yess guys…i understand how u feel…haih dunia2 tolong la please…pastu yg paling best each and everytime watak baik bercakap kan…watak2 jahat ni ada je dok belakang pintu…pasang telinga apa yg org baik tu buat….sambil monolog dalam diri nak buat rancangan jahat kenakan org baik tu…adoyai…kadang2 la..aku tertanya tanya gak…awat org baik tak penah terdengar rancangan jahat dieorg time dieorg tengah plan ek?org baik memg tak dok belakang pintu ek?yg dok belakang pintu semua org jahat ek?so peeps…jangan dok belakang pintu hokey…nt org tuduh korang watak jahat plak…

lagi satu la korang perasaan tak dalam drama2 ni gak die mcm promote kan statement…hidup ini tak selalu nye indah…sampai tahap bukan selalu…hidup ini memg tak indah dah poon bila tengok org baik tak menang2…but guys just have fun watching it ok..they are just a bunch of peeps who play with their words to make believe…..aktor and aktress tu poon bila balik umah jadi diri masing2 balik semula yg korang nak emo terlebih ape hal…hah!!!….asal aku tibe2 emo ni?apekah…

SUPER POSITIVE GUYS…

 

 
Leave a comment

Posted by on January 31, 2013 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
