RSS

bila org kaco aku tido

05 Mar

org yg selalu kaco aku tido mesti la MFH

aku:*tengah mamAi n terpaksa angkt call*

aku: org nak tido…nak tido..nak tido (merengek cam budak2 mintak kena sekeh)

MFH:borak la ngan saya…saya ada prob nak cite kat awak ni

aku:nak tido…nak tido…nak tido…tolong la paham…letih penat…bersawah bertani semua bagai tadi (unsur2 hiperbola dipraktikkan untuk menggambarkan, tahap keletihan melampau)

MFH:jgn la tido, bg la saya borak ngan awak…tak ada chance nak borak ngan awak masing2 sibuk…

aku: nak tido…tolong la paham

MFH:awak tak penah nak paham saya kan…

MFH letak phone(dgn harapan mintak dipujuk)….

pastu wassap aku cakap camni…

1.awak tak penah paham saya

2.nak cakp ngan saya…borak ngan saya pon takleh…

3.kan best kalo ada makwe lain

aku membuta terus…wakakakaka

sebb pe aku cite kat korang mende ni sebb hari ni aku balas balik buat kat MFH mcm tu…wakakakakak…tapi die tau aku tak marah…tido je la intan payung…aiman tak kisah…i poon tak marah poon

 
1 Comment

Posted by on March 5, 2013 in Uncategorized

 

One response to “bila org kaco aku tido

  1. anonymus

    March 23, 2013 at 11:20 PM

    selalu kne kaco ke..smpai skrg?

     

Leave a Reply

 
