RSS

Fall In love

27 Jun

the reason why aku tulis tajuk ni…bukan sebb ape…cuma nak cerita time zaman dolu2….ye la time skolah2 dulu…korang penah tak jatuh cinta..tapi ni bukan jatuh cinta bese2 tu…ni jatuh cinta pada korang punya idol…contoh la…micheal schumacher ke, josaih ng ke and lain2 retis la…penah tak?

hurm aku penah…wakakka…tak malu ngaku…dulu la time aku skolah dulu F1 tengah top…sape tak layan F1 tu tak leh masuk geng ngan aku la kira nye…n dolu2 aku kan gangster kat skolah….pakai baju kurung ni…but wajib ye…lengan baju kurung tu aku lipat 2 or 3 kali…ni wajib ok…must do thing before masuk skolah…ingat lagi time tu micheal schumacher tu aku anggap sebagai abg aku….dah ngaku adik beradik dah nok…ko hade…MAMPOO…siap tampal lagi gambar dia kat file…dulu bawak file g skolah ni trend la…konon berlagak budak pandai la…bawak file semua bagai…padahal dalam file budak2 ni bukan leh caya…sorok gambar pakwe la, surat cinta la…handphone pomboley(pun boleh)…banyak kegunaan nye file tu

zaman2 tu…aku selalu la buat keje gunting2  gambo kat paper ni…lawak giler dowh…aku minat micheal schumacher ni time aku form 1 la…time budak2 noob lagi…budak2 hingusan dalam erti kata lain…budak baru nak up…pastu aku tak minat sngt dah sebb mamt tu dah dekat nak bersara

and then kawan baik aku time tu minat kat josaih ng…minat tahap gaban gak..time tu aku form 3 la lebih kurang…aku ingat lagi….die akan citer pasl mamat tu hari2 samapi aku terpaksa buat muka fake and iye kan je apa yg die kata….(skill ni sangat berguna ye bagi org yg jadi consultant mcm aku ni ‘pura2 dengar and ambil perhatian)……ko bayang kan sampi kat dewan exam pun cakap pasal josiah ng lagi….cam mane tu…tak dapat la den nak nolong nye….

so guys to me la…tak salah pun if u want to dream high..there is an instant that ada budak ni jadi peminat sampai nak kawan ngan idol dieorg la…to me its ok gurlsssss…I support u guys….DREAM BIG DREAM HIGH…positive je….if that person is meant to be for u…u will get together eventually, no matter how highthey flay…they will come to u sooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnn

 

 
Leave a comment

Posted by on June 27, 2013 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
