RSS

BOOK REVIEW – BILA HATI KATA SAYANG BY MARISSA

11 Jan

images

Mesti korang terharu kan tengok aku review malay novel….aku pun terharu gak….ni pun tengah typing sampi kesat air mata…hembus ingus semua bagai…heheheh…nie novel favourite aku…seriously cite ni tak klise…dalam cite nie org baik sentiasa menang….aku suka sangat2….teramat suka…this is the only malay novel yg aku baca ulang2…seriously guys tak tipu….harus korang baca….

dalam novel nie cerita pasal perempuan biasa…ala2 innocent kawin ngan org kaya…..berani la korang sebut perkataan klise kat sini…aku cepuk korang karang…..but still i know maybe kat situ korang jugak akan smash backhand kat aku balik….dengan mengeluarkan kata2 bongkak lagi menghina….”tadi kata tak klise, kawin ngan org kaya tu tak klise ke”….

but still to me may be ada a lil bit klise…but after that memg tak ada dah…sebb dalam cite ni ORG BAIK MENANG…Akhirnya dunia telah membukti kan GOOD ALWAYS WIN!!!!! miahahahah(gelak evil di situ)

cite ni pasal seorg perempuan ni yg working kat hotal pastu kawin ngan lelaki kaya…laki ni dah fall in love ngan die lama dulu sebb perempuan ni penah cry on his shoulder, tapi pempuan ni tak tau sapa laki ni…..since that day lelaki tu jatuh cite pada pempuan tu and berazam untuk jadi kan die wife die…sehidup semati gitu….

nak tau lagi…baca la woiiii….apa da tu pun malas…..g menyumbang sket kepada penulisan yg bagus….beli buku tu…jgn nak cari online je…sanggup google…gigih cari semata mata nak free copy…..cam mana aku tau korang google and gigh cari jgn sesekali korang pertikaikan…

hope u guys will love this book mcm aku love this book jugak hokey…xoxo

 
Leave a comment

Posted by on January 11, 2014 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
