RSS

Menjemput puan sri MUMMY!!!

13 Apr

Nak cite ni…dengor la

HARI  Sabtu lepas….my mummy ask me to jemput her kat Ampang…die pi party….haaa…mula la tu pikiq mcm2 tu…mak aku pi party TUPPERWARE die la….kat dalam party TUPPERWARE tu kan dieorg akan cite la pasal semua harta kekayaan yang dieorg dapat hasil dari jual TUPPERWARE…sampai naik juling la org2 yang tak kaya lagi cam aku ni tengok…ye la ko…nak2 pakai BMW tak poon HUMMER sebab jual TUPPERWARE…mau tak berdarah bijik mata korang tengok…Air liur tak yah cakap la…drooling je…org sebelah dah menjeling je…asal budak ni mulut bocor ke…mia ha ha ha…jahat kan aku cakap macm tu…

pastu kan mak aku suh aku DRIVE dari BENTONG to AMPANG…FYI itu la kali pertama aku drive jejauh tanpa mummy aku di sisi…kalo tak kan mesti je ada aje suara2 yang menasihati aku sepanjang perjalanan….

so di atas keazaman aku untuk mengambil mummy aku..serta berbekal kan keyakinan diri dan tahap kecomelan yang sangat serius…aku poon memulakan perjalanan dr Bentong ke Ampang dalam lebih kurang pukol 4.36p.m…yakni sejurus sahaja habis je aku mengajo MYENGLISHTUTOR class…aku pasang radio dan menyanyi bersama RADJA secara sepenuh hati…sebb mak aku tak bg pasang radio kalo die ada…die kata new driver…kena focus…

disebablkan sepanjang perjalanan aku perasan cute serta comel….ALhamdulillah…perjalanan aku dipermudahkan …..jalan poon tak jem…kalo tak mesti aku amik roti sapu…just dekat ampang je la jem sket….then after amik mak aku kat AMpang…tros balik ko…mcm lawak je…pg KL memg semata2 nak amik mak aku….aku kan jujur dan ikhlas…then on our way…singgah kat JJ wangsa maju jap….sebab aku lapo..then aku buat alasan aku tak nampak nak drive waktu malam…then mak aku dengan paksa rela nye menggantikan aku…huhuhu…sungguh bijak anak mu kan mummy…sebenarnye…aku stress nak drive bila mak aku ada sebelah…ala2 macam segan2 la bile nak tekan miyak poon ada…sebab bile aku tekan je…ada je…suara2 halus berkumandang….hehehe..

thats all la guys..

 
Leave a comment

Posted by on April 13, 2011 in Uncategorized

 

Leave a comment