RSS

BOSAN & STRESS

07 Dec

I am getting better, Alhamdulillah…

sekarang ni aku memg dalam mood yg amat2 stress and bosan, sebb assignment aku berlambak…due date lagi 2 minggu….been writing this entry in the dark ….because nak amik feel …tak sebb sebanr nye kat umah banyak kelkatu…korang tau tak kelkatu tu ape? ala ulat yg terbang2 and attracted to lampu tu…search la sendiri dalam tenet kalo tak tau…

aku rasa sangat2 bosan sebb MFH busy….bosan yg amat…he is with his friend currently..appointment..it is not like i am controlling him or whatsoever…it is just that it is our habit each and every night to chit chat….and update each other…thinking of sleeping early….but still want to update this blog because i felt gulity sebb tak update last month…dont feel like reading any novel cause otak dah tepu ngan english lit material….malas nak tengk DVD sebb semua cite repeat….tadi baru abis tengok cite BAREFOOT FRIENDS online…..bosan!!!!!!

The best solution is to sleep but want to wait up for MFH sebb kalo aku tido confirm tido mati….tak sedor ape dah…banyak tol alasan aku to night sampai aku pun naik menyampah ngan diri aku..

nite2 korang….

yup lupa nak kasi tau…will be off to Langkawi in 3 weeks time…pikir pasal that trip pun aku dah penat…sekarang ni aku rasa best nye aku tak yah buat2 tido je kat umah kan best….heaven kalo dapat kan….maybe kalo diizinkan Allah lagi 3 tahun my wish come true, but still tu semua perancangn Allah yg tentu kan…maybe i should take up mengait sebagai hobby untuk ilang kan stress…mau boleh bukak kedai baju dah kalo tiap kali aku bosan and stress aku mengait

 
Leave a comment

Posted by on December 7, 2013 in Uncategorized

 

Leave a comment